torsdag 7 april 2011

cyyykel

Snart ska vi dra på oss ytterkläderna och hoppa på cykeln å fara å häls på min bror K och Melinda!
Det är så härligt när man har kunnat börja cykla igen, eftersom vi ju bara har en bil som K tar till jobbet varje dag. Man kommer ju fram så mycket snabbare med cyykel än med vagn.
Lite tungt är det ju nog då man har Casper på, men inte FÖR tungt. Alltså, int är det säkert tungt för normalt folk, men nog för mig utan kondition.
Imorgon KANSKE vi besöker simhallen, men jag ids int nämna det för Casper än, för jag kan mycket väl ändra mig ännu.

Alltså på morgonen, innan jag varit och kissat putar min mage ut riktigt mycket där nere. Så fort jag kissat försvinner det. :P
Lite mage har jag  ju nog fått redan, men jag hade ju lite extra från förr så folk ser knappast det, bara jag och K :D
Men som K sa "du had mejr tode bilringa förr, nu ere mejr kompakt" :D
Och sparkar känner jag av, har gjort ett tag redan. Såååå mysigt!!! :)

Nåja, nu säger Casper att vi måste börja klä på oss och fara iväg!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Nemen grattis ti tillökningen :) Va rolit!

Mia sa...

"du had mejr tode bilringa förr, nu ere mejr kompakt"

HAHAHAHAHAHA. :DDDD bästa på läääng!