måndag 30 augusti 2010

sovmorgon och pizza

Vi hade sovmorgon idag kan man ju säga, vi steg upp 11! :)
Jag var endå ganska trött, har vaknat flera gånger imorse. Casper vaknade också tidigt imorse och skulle upp i vår säng och sova, vilket han såklart fick och vi somnade om.
Vi har just ätit resterna av pizzan jag gjorde igår :) Även K fick ta med pizza till jobbet ;)
Så småningom ska vi hoppa i duschen och sen fara till stan och hämta ut Caspers pass, och fara in ett varv via försäkringsbolaget..
Får snart börja skriva lista för vad som ska nerpackas.
Och imorgon har vi infotillfälle i skolan (om jag inte minns helt fel?!) Så snart börjar skolan!
Vi ska ha gjort en portfolio tills imorgon, vilket jag inte ens har börjat med!!
Förstår inte varför jag alltid ska lämna allt till sista dagen...
Måste börja kolla på de lite idag, och göra den sen då K kommer hem. Vi ska ju tydligen ha en massa papper att trycka in i portfolion, vilket inte jag har men..

Igår var vi och hälsade på L & R. Det var riktigt trevligt :) Och man blir ju inte mindre bebissjuk då L kommer med sin bautamage :)
Casper är väldigt trevlig då han besöker nån: "ska vi fa hejm nu?" "mamma, fa hem.." osv. :D
Men då L plockade bort bullorna tyckte Casper att han kommer tillbaks imorgon :)
Då vi kom hem tog vi fram chips och kollade på Bridget Jones dagbok.
Runt 23 for Casper och ligga i sängen och vips så sov han!

Nu ska vi nog börja aktivera oss..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, min bautamage ;) Den som e så liten så ;D Casper e no lite mysi som e så rak på sak, sägr som e er, å he er ju precis så e ska vara :) Nästa gang komber vi ti ert på kaffi, tå ska ja minnas att knyck tibaks filmen :)

Linn & kulan.

Johanna sa...

Jo, no ere ju bra, men vissa saker kanske man int ska säg rakt ut, som jag gjorde då ja va liiten, ja ha no säkert berätta e åt de tå ja had sagt åt en tant att "hödo vejt du va, to e fejt!" :D:D:D
Oj, hade filmen ha ja heelt glömd! Ni måst koma på kaffe så fort ni har tid så ska du få både filme å dendär boken som ja ha mena ge flera gånger :)