fredag 3 september 2010

idioter.

Jag förstår int varför int folk kan köra efter trafikreglerna? Tydligen tror folk att man kan köra hur som helst.
Igår mena en bil som kom från höger köra oss rakt i sidan, han hade triangel såklart.
Vi hann just och just köra förbi.. De kollade inte ens fast de kom ut från en liten gata till en större..
Det är inte första gången man har fått gasa på eller nitbromsa för någon som bara kommer ut fast de har triangel!
Och så haaatar jag folk som parkerar på familjeparkering, UTAN BARN! Jag blir så arg varje gång men vågar  inte säga något till dem :P
Nog om det..

I förrgår var vi till kela (och via skolan) för att ansöka om studiestöd. Får svar först om TRE veckor..
Anledningen till att jag söker nu är att jag både ringd och var dit förra åre för att fråga ifall jag har möjlighet att få studiestöd varpå de svarade nej. Och i tisdags fick jag reda på att en klasskompis fått studiestöd, så två klasskompisar har fått men inte jag, vadå fusk? :P Får se vad jag får för svar nu då..

Igår var vi till Lokalförsäkring och skaffade försäkring åt oss. Jag tog en ungdomsförsäkring åt mig och i den ingick också både K och Casper. Hur bra är inte det?

Ikväll kommer jag att hoppas!

Igår kallade Casper mig mittialt för skitunge. "mamma er en skitunge" Jag svarade då lite chockad: "e ja en lillan skitung" "nä en stooran!" :D

Annars så ska jag och Casper börja med en dansgrupp, jag dansar så snyggt och nu har Casper börjat likadant ;) K tycker det är såå vackert.. Han ska få en gratisbiljett till föreställningen.

5 dagar kvar!!!!!
Får ju snart börja packa ;) Iallafall börja se efter vad vi ska ha med, på söndag kanske. Vill ju inte börja packa allt för tidigt så vi får skämmas.

Nu ska jag snart väcka prinsen så vi får äta morgonmål framför tv:n och bolibompa!

Inga kommentarer: