söndag 19 september 2010

våran helg.

Igår spenderade vi kvällen i Purmo hos K's kusiner.
Vi badade i balja utomhus, fast jag och Casper hann sitta typ 10 minuter innan han ville fara in igen.
Så vi lade oss ner i en säng med två kissor och kollade på tv istället. Det gick fint det också.
På hemvägen somnade både Casper och K, och jag körde i typ 70 hela vägen hem. Vadå rädd?
Klockan var ju nästan 12 och det var inte precis ljust och så är jag lite rädd att en älg ska springa ut på vägen.

Idag har vi varit hos mommo och F en stund, och sen hos fammo. Vi kom nyss hem.
Jag och K har en väldigt stor lust att fara ut och gå, med vagn, men det passar inte lilla herremannen.
"Nee, ja vill int, ja e sååå tröjtto"
Vissa gånger då han int vill göra nånting skyller han på att "nee, ja e så tröjtto så". Det låter riktigt sött.

Jaa, och så har vi ju varit och äta till mcdonalds idag, fy, vi som int sku äta nå skräpmat.
Casper åt för två nuggets och några franskisar. Jag vräkte i mig 7 nuggets.

Jag har blivit lite sjuk på att vilja ha en braaaaaaaaa kamera, icke systemkamera men en superduper bra digikamera. Men jag har tyvärr inte 400 € extra.
De sku vara så kul att kunna ta jättebra bilder på Casper och annat. I framtiden kanske?

Annars väntar jag också otåligt på att få svar från kela ifall jag får studiestöd eller ej. Kommer bli väldigt besviken ifall jag icke får.

Nu somnade Casper, han for i säng helt av sig själv. Med oborstade tänder och utan kvällsmål.
Nåja, han klarar sig.

Nu ska jag googla lite kameeeror..

1 kommentar:

Anonym sa...

Casper e no allt roli han med sina kommentarer ;)

/ linn