söndag 5 september 2010

bullar.. igen..

Idag har det varit full rulle här på E:vägen.
Vi har ätit massor. Jag har säkert mumsat i mig 5 bullar. Härregud. Inte konstigt att man har lite extra kilon.. :P
Korv görans mat har vi blivit bjudna på också! :)
Ungarna är ute med min bror K nu och resten latar sig.
Så fort K hämtar oss ska vi bege oss hemåt, och ta det lugnt. Eller, vi ska ju börja packa lite smått!!
Det börjar nästan bli lite spännande nu. Vi har ju såklart pratat om resan nästan hela dagen idag.

Imorgon eller på tisdag ska jag storstäda, är ju inte kul att komma hem till en svinstia sen.
Vi kommer säkert att ha heltäcksmatta då vi kommer hem, Vivan löser just lite hår...

Casper gallskrek som vanligt idag då jag sku hämta mat från görans. Men det hade gått om ganska snabbt.
Han höll ett så fast grepp om mig i famnen så jag hade inte behövt hålla i honom, han hade hållts där endå.
Det är hemskt att lämna honom på det viset.
Hoppas det börjar gå över snart..

Nu längtar jag till 30+ graders värme! Ligga vid poolen hela dagen. Gå på stan hela kvällen. Sitta och njuta i mörkret med K på balkongen med varsin cider efter att Casper somnat. :)

Inga kommentarer: