onsdag 29 september 2010

Buster.

Köpte ju en bok åt Casper igår vid loppis, Ellens boll tror jag den hette. Iaf så är Casper väldigt inn i den.
Vi läste den 5 gånger på raken igårkväll och direkt han vaknade imorse sku det läsas en gång till.
Den handlar om en flicka som får ett paket med en boll i, då hon kastar den tar hunden Buster den och gömmer den. Ellen söker bollen på flera olika ställen, och Casper vet ju att bollen är i sängen på sista sidan så han ropar högt "NÄÄ" då jag läser, alltså där bollen inte är.
"NÄÄ, bollen e i sängen, he finns bara kakor tide"

Så småningom ska vi börja med lunchen, sen kanske vi far ut och gå en sväng med doggen.
Jag hoppas Casper vill börja fara till parken igen snart! Så han sku få leka av sig ordentligt och träffa andra barn i samma ålder.
Men nu då ja frågar ifall han vill dit är det förstås ett Nej! jag får som svar. "Ja vill vara me mamma"
Ja, han är fortfarande mamis, men lite bättre har det blivit, han har lämnat med pappa utan gråt. Även med mommo och F en kort stund i förrgår.

Ikväll ska jag till skolan så jag borde ta itu med läxorna vi fick, så typiskt mig att lämna det till sista minuten..

Nu ska jag kika på tv4.se och kolla vem som kom vidare i idol.

Inga kommentarer: