torsdag 23 september 2010

natt-besök och vår dag.

Imorse sov vi enda till 10:30. Jag var endå supertrött. Casper vaknar varje natt/tidigt på morgonen och skall upp i vår säng och sova. Inget med det, MEN han tar så himla stor plats då han sover, så jag ligger på kanten, vaknar hela tiden och får flytta honom. Så jag sover ju inte så bra med andra ord på mot morgonen.
Och det är inte bara ibland han vaknar, utan varje natt ska han upp med oss och sova.
Det började för nån vecka sen.
Nåja, det går väl över, som det mesta annat.

Idag har vi varit till stan på jakt efter byxor åt Casper, han börjar växa ur vissa 104:ans byxor.
Så vi var till Lindex och köpte 3 par joggisar i storlek 110. Jag diggar att de har "tag 3 betala för 2".
Sen for vi till mommo och F's och "prova" Caspers nya kaffeservis. Jag drack måånga koppar kaffe, och jag måsta ha både socker och mjölk i.
Och nu ikväll har vi varit och hjälpt mommo och F att kasta en massa ur deras nyinköpta gamla villa.
Massor med förra ägarnas gamla saker.
Vi har också hunnit med att vara och handla ikväll, bara jag och Casper.

Nu leker Casper med sina bilar som vanligt, far i huset ser på Beck och jag ska kolla lite på ikeas hemsida så jag vet ungefär vad jag ska ha därifrån ;)

Godkväll!

3 kommentarer:

Anna sa...

han måste vara jätte lång er Casper. Stl. 86 börjar vara för korta åt vår gosse men 92 passar fortfarnde riktigt bra.
Småkusin

Johanna sa...

Jo, han e nog lång för åldern Casper :) Tyvärr var 110 från Lindex Enorma! Men iaf :) Han är säkert en bit över metern.

Anna sa...

Väldigt olika på numror och modeller från olika butiker!