torsdag 30 september 2010

Öppet dagis.

Jag saknar verkligen att öppet dagis fanns. Casper trivdes jättebra där.
Och det var ju så bra, han kunde leka med andra barn och mamma fick vara med.
Jag hoppas innerligt att de öppnar igen efter julen.
Ja, ÖD var bra för både son OCH mor.

Ikväll har jag och Casper varit ett varv till loppis, med mommo bror K och Caspers kusin N.
Casper fick en liten bil och ett litet flygplan.
Jag stör mig på att de tar 50 cent extra för att man betalar med visa electron. Speciellt de gånger som idag då det annars blev endast 1,50 €.
Far i huset var hemma och kastade ut lite från vinden.
Annars så blev han glad då vi hade kastat allt trä som han hade lagt bredvid containern.
Det tog oss typ ½ timme så lite var det ju iaf.

Då Casper somnat ska jag ta fram mina mörka vindruvor. Mums. Sitta och njuta i lugn och ro framför tv:n med K.

Nu ska jag dra upp min feta röv från stolen.
Godkväll.

IKEA I ÖVERMORGON!

Inga kommentarer: