torsdag 30 september 2010

prutt.

Imorse vaknade vi 10:30 av att E ringde. Int sover vi väl nå läng?! :)
Klockan 14 fick vi besök av E, före det har vi bara lekt och ätit, typ.
Nu ska vi snart fara ut och kasta lite trä i en container som K hyrt, den är inte speciellt liten.
Vi river ett tak. Alltså K river. Och mycket trä fanns uppe på vinden, som vi icke använder ännu, vinden alltså.

Casper har inte riktigt tid att fara ut ännu, han ska leka med bilen först, så jag passar på att uppdatera bloggen så länge.

Igår kväll var denna mamma i skolan. Det var faktiskt lite tungt för mitt huvud orka int hänga med alls, vilket resulterade i att jag förstod inget alls.
Men det gick fint att fara till skolan igår kväll! Casper var inte alls ledsen. Han sa bara "ja vill vara me DEJ mamma" och "jag tycker om dej". Men inget gnäll.
Casper å pappsen var hos mommo och F sålänge. En tur till villan hade de tagit också. Mommo o F's villa.

Men alltså hur kul är det inte att höra "jag tycker om dej" eller "jag älskar dej" av sitt älskade barn!?
Det är nästan så jag får en klump i halsen eller tårar i ögonen varje gång. Han är så underbar vår Casper.

Nåja. Nu ska jag se om killen har färdigt lekt med bilarna så vi kan fara ut och göra nån nytta.
Doggen får hänga med ut också, hon pruttar så det luktar SKIT.

PS. på söndag ska vi dra oss iväg till jugend där de ska ha barnloppis! Det blir ju intressant :)
Mittiallt hittar vi en extra-overall åt Casper till vintern som duger. Vilket det absolut inte fanns vid loppis. Usch.

Oj, nu sa Casper att han har lekt färdigt. Hejdå.

Inga kommentarer: