tisdag 7 september 2010

stora skor och lego

Casper har icke spytt sen den gången han spydde igår, så jag misstänker det var maten.
Han har varit helt som vanligt sen det så..
Igår då far i huset kom hem åt vi middag och sen var vi till flera olika butiker för att köpa skor åt K att ta med till Turkiet, men det fanns ju bara storlekar som 45 och 46 kvar.

Idag har jag och Casper städat hemma, dammsugt och skurat golvet, torkat lite damm. Eller jag städade och Casper lekte med sina 100 bilar. Han fick maaasssor med småbilar av K's bekant (sånadär häftiga hot wheels å liknande) + en halv Halppis påse med Lego. Vi tackade och tog emot! :)
Ska även plocka lite mera och byta sängkläder och diska ikväll så jag inte behöver börja städa då vi kommer hem klockan 1 på natten..

Jag har på känn att jag kommer att ha svårt att somna ikväll :)

Vi var just till stan ett varv med kärran och ta ut lite mer pengar. Och nu är vi vid mommo och F's.
Casper väntar på Ninna..

Inga kommentarer: