torsdag 19 augusti 2010

Ännu en dag i parken

Idag fick jag åka iväg nästan direkt för Casper. Han trivs jättebra verkar det som.
"Tantorna" säger också att det går så bra där för honom.
Så idag fick han vara där 1½ timme ungefär, och han var nog glad då jag hämtade honom men skulle endå inte riktigt velat fara hem. :)
Efter en liten stund fick jag iaf hem honom. Så lunchade vi och satte sen på bolibompa och Casper somnade nästan direkt.
Tänkte han ska få sova dagtid de dagar som han är vid parken, han tycks ju vara trött också så, och så stiger vi ju upp nån timme tidigare.

Imorgon måste vi fara och fixa pass åt Casper, K arbetar väl endå inte hela dagen imorgon.

Nu ska jag plocka undan lite och eventuellt diska sålänge gullungen sover.


På denna bild var min bror påväg och föra M till sin mormor, Casper sku följa med med hästen..... :P

Inga kommentarer: