torsdag 5 augusti 2010

zzzZzzZ..

Jag sitter som en zombie och är supertrött.
Somnade kanske närmare 1 inatt, låg och läste Allers, klockan ringde 06:30, för K trodde tydligen han skulle kunna stiga upp och fara till jobbet då. Jag somnade om och vaknade då K halv 8 for till jobbet. Jag kunde inte somna om så jag läste lite mera Allers och somnade till sist om och så vaknade vi 10.

Casper råka (som alltid) stiga på mig i sängen då han sku hämta en bok, då sa jag "aj, de där to sjukt, du måst vara fösikti" så titta Casper på mig helt oberörd å sa "nä, he gick no bra" :P

Casper säger ofta massa roliga saker, jag sku egentligen måst skriv upp det direkt, minns ju aldrig något annars..

Det går riktigt fint med loppisförsäljningen ;) Men vi ska nog ha endast en vecka, bordshyran är 25 € per vecka! Så de sku bli hela 50€ på två veckor!
Pengarna vi får lägger vi högst antagligen på resan. DET ÄR JU BARA EN MÅNAD KVAR TILLS VI FAR! JIPPPIII!
Mindre jippii är att vi sku måst fara och fixa pass åt Casper, vilket är svindyrt.
Åtminstone för fattiglappar :P

Alltså jag är riktigt bebissjuk jag nu, sku vara så mysigt med en liten bebis, och inte blir det ju bättre "när nästan alla" är gravida :D
Vi har nog pratat om ett syskon, jag och K, och bestämt att jag ska jobba lite innan, och få klar skolan förstås. Men om cirka två år kanske Casper blir storebror :)) (får vi hoppas)

Inga kommentarer: