tisdag 17 augusti 2010

en park.

Idag har Casper varit vid parken. Vi kom dit ungefär 9:45 och lite mer än en halvtimme senare fick jag fara iväg en stund för Casper. Hämtade honom 45 minuter senare, och allt hade gått bra, han hade inte frågat efter mig.
Då nå andra barn hade blivit hämtade hade han bara frågat om han ska hem nå.
Han var förstås superglad då jag kom tillbaka. Vi ska prova på nytt imorgon också.
Kanske efter några dagar går det snabbare att lämna.
"Tantorna" verkade trevliga också.
Jag har ju inget behov av att lämna bort Casper en stund, det är nog för hans egen skull.
Parken har öppet varje vardag och är från 9:30-12. Passar ju utmärkt.

Nu är Casper och pappsen å se på nån bil med en kompis. Så jag har lite egen-tid.
När de kommer hem ska jag skära upp lite kurka och morot och dippa :)

Nu ska jag kolla lite på H&M om jag måste lägga till något på min beställning.

Inga kommentarer: