tisdag 3 augusti 2010

Brum

Casper ligger framför tv:n och ser på Brum, jag är så glad att jag köpte den filmen. :P

Ikväll har vi varit och hälsat på Caspers morfar och hans nya tjej, hon hade två killar så Casper och Melinda hade så mycket att titta på och leka med så de ville inte fara hem sen.

Idag gjorde Casper så som jag sett många andra barn göra och fasar för att Casper ska göra:
Han gallskrek i butiken för att han inte fick en dockvagn för 50 €.
Han skrek ännu i bilen utanför.
Han lugnade ner sig sen då jag fick in att han ska få en mycket billigare vagn om vi hittar någon annanstans.
Så vid citymarket såg han en Hello Kitty kärra för 10 € som han ville ha. :D
Kanske inte den mest "pojkiga" saken men.

Och nej, det är inte första gången han skrikit för något han inte fått, men detta tog priset.

Imorgon ska vi eventuellt fara och fylla på loppisbordet.

Nu ska jag börja diska och K får göra Casper i ordning för natten så jag sedan får lägga mig ner i soffan i lugn och ro med en godispåse och lösa korsord i Allers tidningar.

Godkväll.

Inga kommentarer: