onsdag 25 augusti 2010

sura människor..

Imorse bestämde jag mig för att ge Casper en sovmorgon, så klockan 10 vaknade han.
Efter det så har vi tittat på bolibompa, badat och ätit lunch.
Var till posten för 1½ timme sen och skicka iväg ett paket (Caspers me&i jacka från förra vintern).
Casper somnade i bilen och sover nu i mommo å F's säng. Blir snart väckning.

Ikväll ska vi fara till stan och kolla, är ju Spotlight. Hoppas det inte regnar bara..

Vi var fram och tillbaka in i en kläaffär då vi var i stan. Casper sku fara å se på tv sålänge jag kolla på nå kläder. Han petade lite på själva "hyllan" som tv:n är i så kom en som arbetade där och sa riktigt surt åt Casper "fa å sitt å se på tv". Då gick vi ut igen.
Klart att hon får säga till, men man behöver väl inte vara så sur åt en liten 2,5 åring..

Lite samma sak tycker jag om folk som tittar surt på barn som hälsar på dem.
När Casper var mindre kunde han säga hej åt folk, vissa flinade tillbaks, vissa sa hej tillbaks medan andra bara tittade surt. Konstigt folk..
Jag förstår självklart 15 åringar som tittar surt, men vuxna människor.

Okej, nu klagar jag bara, ska fara och väcka prinsen nu.

Inga kommentarer: