måndag 9 augusti 2010

..

I helgen har vi varit på flera olika ställen.
På fredagskvällen åkte vi till Purmo och hälsa på K's kusiner, Casper lekte hela kvällen med sina småkusiner A och E.
Vi kom hem mellan halv 2 och 2.. Vi hann inte köra ut från gården innan Casper hade somnat.
På lördagen var vi ett varv till K's mamma och sen styrde vi kosan mot Öja, till café bryggan, där vi åkte med F och grabben med båten tillbaks till larsmo, min mor körde hem bilen.
På söndag förmiddag var vi till Kokkola, sen for vi direkt till Purmo en sväng för att hämta K's bil.
På kvällen såg jag på en jättebra film Poseidon som kom från sverigestv3.
Hade faktiskt aldrig sett den förut.
Casper somnade på vardagsrumsgolvet med Viivi.

Idag har vi haft besök av tant E. Och nu är vi vid mommo och F's för att hämta Caspers cyckel som har varit här hur länge som helst.

På lördag ska vi ha en liten tjejkväll, antagligen hos E, blir inget vilt för en är väldigt gravid och en annan ska till jobb klockan 7 dagen efter.
Men kanske en cider eller två och en skräckfilm? ;)

Igårkväll då jag sku börja sova började jag fundera igenom min graviditet, det som jag minns av den. Ska skriva om det, men får bli ikväll, blir lite långt annars.

Snart börjar skolan igen, ska bli kul, fast jag förstod som så att vi ska ha ännu färre lektioner, nu har vi haft 3 timmar två gånger i veckan.
Och vad Casper har blivit "stor" sen jag började i skolan förra året, minns att jag satt och skrev upp i ett häfte vilka ord som Casper sade, nu säger han ju hur långa meningar som helst.

Nu ska jag lägga på Brum åt Casper på datorn.

Inga kommentarer: