torsdag 26 augusti 2010

Idag har Casper varit vid parken. Det var jätte hemskt att lämna honom.
Jag tänkte försöka fara direkt, så en av tanterna försökte locka honom att komma och leka i sandlådan, han grät. Då jag var vid grinden kom han springade och grät. Jag försökte trösta. Sen skrek han ennu mera då jag gick till bilen. Då han inte såg bilen mera hade han slutat gråta direkt, suttit för sig själv en liten stund och sen lekt som vanligt. Då jag hämtade honom ville han inte hem och såg ut att ha roligt.
Jag hoppas lämnandet börjar gå bättre, annars har jag inte hjärta att lämna honom där. Det var nästan så jag själv höll på att släppa en tår då jag gick mot bilen, det värkte i hjärtat.
Jag ville att de sku ringa inom 5 minuter om han inte hade slutat gråta, så hade jag hämtat honom.
Får se hur det går på måndag igen, tror vi hoppar över imorgon om han inte själv säger att han vill dit.

Sålänge Casper var vid parken var jag till stan och träffade E.
En timme senare hämtade jag Casper och vi for hem och lagade mat. Nu sover gossen och jag ska vika kläder och eventuellt diska och plocka undan lite.
Då K slutar ska jag sticka iväg och storhandla, ensam!

Nu ska jag kolla runt lite på vinteroveraller åt Casper. Hade nästan bestämt mig för en FIX från Lindex.
Men de visst int ifall de sku få in dem i butiken.

Inga kommentarer: