tisdag 24 augusti 2010

Parken och H&M

Lite efter 9:30 var vi vid parken imorse, lite före 10:30 gav jag upp och tog Casper med hem, han ville vara kvar, inte fara hem, men jag fick int fara nånstans. Imoron eller nästa gång vi far ska jag försöka lämna direkt.
Och se hur det funkar. Han kanske blir lessen en stund, men det går högst antagligen över fort.
Det har ju gått så bra för honom när jag väl har farit iväg. Bara han börjar lära sig att jag faktiskt kommer och hämtar honom en stund senare.
Iaf så cycklade vi iväg hemåt då jag kom på att vi sku fara och hälsa på min bror K och hans dotter M.
Efter besöket for vi via R-kiosken efter mitt H&M paket. 2 av 5 klänningar passade... Eller egentligen passade 4 av 5, men de var inte riktigt som jag hade förväntat mig. Den femte klänningen då som absolut inte passade, fast den var störst i storlek, nämligen storlek 40! fick jag inte in brösten i?! Det var liksom två sånadär trianglar där brösten sku vara, och de var minimala! sjukt.. Skulle ha passat på en klänning i storlek XS..
Nåja, man får ju skicka tillbaks de som man inte vill ha så.
Ska ge vidare paketet till M som också hade beställt en del.
Två snygga kuddfodral hade jag ju också beställt.  Som givetvis får stanna kvar.

Casper sover på soffan för tillfället. Jag funderar om jag ska diska eller sätta mig i soffan och se på tv med vindruvor, russin och nötter. Svårt val? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Int alls nå roligt då man hamnar å skick tibaks kläder :/ ni sko no måst komma och häls på oss snart tycker jag! :)

Linn

Johanna sa...

nej verkligen int.
Enda roliga e att e blir billigare ;)
Ja det tycker jag också! Vilken dag sku de pass för dig? :)

Anonym sa...

ijDet är ingen skillnad, e ju hemma när som helst :) fast nästa vecka har Robin kvällskift å slutar först 10 på kvällen, så antingen imoron kväll eller på söndan?

Linn