onsdag 18 augusti 2010

Parken igen.

Har just först Casper till parken. Jag satt och tittade på honom när han lekte kanske 15 minuter, sen frågade jag honom om jag kan fara iväg en stund. Han sa bara "joo, hejdå!" Så fick jag en kram och en puss och så for jag iväg. Det gick ju super! :)
Ska hämta honom om en timme ungefär, så jag idsta int börja göra nånting, for hit till mommo och F's sålänge som är i närheten.
Enligt nå papper vi fick ska man inte ha barnen längre än en timme de första gångerna.
Det är riktigt lagom tycker jag.
Sen efter en vecka eller två får han börja vara lite längre.

Undrar vad jag ska börja göra dessa timmar han kommer att vara vid parken?
Kanske allt sånt som han tycker är tråkigt. Te.x gå i affärer? :P Och självklart städa. Eller bara vara.
Osv.osv.osv.osv...

Nu ska jag faktiskt bara vara.

Inga kommentarer: