söndag 31 januari 2010

I fredags när vi kommit till Vasa och kastat grejorna i hotellrummet styrde vi stegen mot Rax. De va sååå gott!
Sen for vi direkt till Babystyle och köpte värdlens snyggaste Brio Race åt Casper.
Vi shoppade lite och gick sen till hotellet och bada basut och simmade lite :)
Casper var i bastu me pappsen och F. Stolta killen. :)
På lördagen efter supergott morgonmål hade jag så tur att K hellre ville vara på hotellrummet med Casper än att shoppa, så jag var med mamma och kolla runt i butiker nån timme :)
När vi sen börja fara hemåt stannade vi vid Motonet där K och F säkert gick runt i två timmar medan jag och mamma sprang efter Casper i ett litet köpcentrum där bredvid.
Casper sov nästan hela hemvägen (likaså ditvägen).

På kvällen var vi till Caspers farmor och hälsade på en stund.

Klockan 1 på natten vaknade jag av att Casper spydde lite, yrvaken gick jag till köket och hämtade papper och lite vatten åt Casper att dricka.
Då hörde jag hur han grät och sprang tillbaka till rummet, han hade spydd ner halva sängen :(
Klockan 3-halv 4 tiden efter mycket spyor somnade vi alla tre och sov till halv 10, utan en endaste liten spya. Idag har han spytt två gånger. Men det var på förmiddagen. Nu har han bara lite feber och ligger i soffan och sover.

Nåja. Detta kom vi hem med från Vasa: (+ att K köpte ett par skor åt sig) ;)



Ett par leggings till mig, tröjorna köpte mamma till mig för 4,90 € styck :) Gina Tricot.


Byxor från idaT med babyansikte, t-skjorta från Polarn o Pyret och gråblåa byxor från H&M.


En vår/sommar/höst dräkt från H&M (kostade 7€, hade kostat 35.)


Tre tröjor och ett par superhäftiga skor från H&M :) (H&M har ju jättestora storlekar så jag kan tänka mig att tröjorna kommer att se ut som klänningar på Casper ännu, fast dom e storlek 98/104)


Brio Race vagnen :) Hittils är vi jättenöjda med den, har ju bara provat den lite så länge vi var i vasa, och snygg är den ju också ;)

Inga kommentarer: