lördag 16 januari 2010

Igår, direkt då K slutade styrde vi kosan mot Kokkola, K, jag, Casper och K's lillebror K :D
Vi gick direkt till Polarn o Pyret och kom glatt ut därifrån med en vindfleecejacka i mörkblått :) (och en tröja som jag hittade på 50%)
Vi var snabbt in till H&M, Clas ohlson, anttila och minimani, vi köpte en kran till wc för endast 29 €. Vi får köpa en dyrare och bättre sen då vi blir lite rikare ;)
Före vi for hem var vi till Mäcken och äta.
Då vi kom hem var klockan nästan halv 9 så vi åte lite "pinna" och lade oss framför tv:n. Casper somnade så småningom och K och jag tittade på en av filmerna vi köpte.
Idag har vi inga stora planer än så länge, K ska till V:gatan och fixa lite.
Jag och Casper far eventuellt och handlar nånting till laxen jag ska laga imorgon.
Och ikväll ska vi eventuellt gästa Caspers farmor som kom hem inatt från Bahia Feliz.
Bara hon vill ha besök ;)

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: