söndag 17 januari 2010

simma

Idag hade vi sovit klart 08:30 tyckte Casper. En dag då vi kunde haft sovmorgon. :D
Men han somnade lite över 8 igårkväll, så det förklarar väl en hel del.
Idag har jag lagat ugnslax med ugnspotatis-morot. :D Det blev supergott.
Efter maten var jag, Casper, Melinda och mormor/farmor och simmade, Melindas far var med och tittade på på sidan av.
Och resten av dagen har vi bara varit här allihopa och barnen har busat.
Vilket betyder att jag har fått plocka undan en hel del efter dem.
Imorgon ska vi till öppet dagis igen.
Alltså, jag vill såååå gärna att det ska börja bli vår!? Jag längtar till våren.
Vi har haft vinter tillräckligt länge nu.
Och så vill jag till Vasa i slutet av januari. Så.

Nåja, nu har jag tömt en halv 500 grams vindruvsask så nu ska jag bänka mig framför tv:n och invänta "I en annan del av Köping" och att K ska komma.

Godkväll!

Inga kommentarer: