måndag 25 januari 2010

Loppis

Hej å hå.
Idag har vi varit skuttande till öppet dagis. Med mommos kärran. Vår är ju vid loppis, och hoppas på att bli köpt. Jag hoppas också på att någon behöver den, så vi får köpa en Brio Pony åt Casper istället. Med tanke på priset så tror jag inte den är så svårsåld, men någon måste ju behöva en vagn för att köpa den :D Caspers kläder hade också sålt bra på bara en dag :) Nog om det.
Casper tar en liten tupplur och jag sitter och tynger i mig nötter och russin.
TYVÄRR har jag inga vindruvor, vilket skulle ha varit supergott. Får nöja mig med vad jag har.
På fredag blir det Vasa. Eller på lördag. Och jag hoppas hoppas hoppas att inte alla kläder i storlek 98-104 på rea är slutsålda vid polarn o pyret!

Igår var vi till Vestersundsby och skulle åka pulka. Casper åkte ner EN gång sen var han "feedi" (färdig).

Nu ska jag fortsätta läsa lite på "9½ månad" av Annika Lantz. Den är verkligen jättekul. Man sitter hela tiden oc flinar eller fnissar för sig själv!

1 kommentar:

lintuli sa...

jär had di allt nersatt 40 eldä 50% vi polarn o pyret