torsdag 21 januari 2010

väntan..

Både igår och idag har min bror K varit här med sin dotter M. Och det betyder bara en sak: mycket bus och råddande för Casper och M :D
Jag fick det lite lugnare ikväll då jag gick iväg till skolan klockan 18 :)
Vi hade finska och engelska, skönt och lugnt. Kvällen gick riktigt snabbt.
Idag har vi annars inte gjort så mycket. Vi sov till 10. Åt morgonmål och tittade sen på bolibompa tills jag började fixa lunchen. Sen måsta vi åka iväg till kela.
Vi väntade nästan EN TIMME på vår tur!!!! Och när det väl var vår tur tog det 2 minuter ungefär. Ni kan ju kanske tänka er hur kul det är att sitta och vänta med en livlig (nästan) 2 åring. Fast, det gick över förväntan.
Hoppas jag har in alla papper nu då. Annars får det vara.
Imorgon bär det av till öppet dagis igen :)
Nu sover Casper och jag sitter och väntar på K som har varit på V:gatan hela kvällen (Casper har varit med mommo, K och M)
Godkväll!

Inga kommentarer: