tisdag 5 januari 2010

barnvagn

Idag har vi varit och simmat, Casper och jag. Casper älskar att fara och simma!
Vilket är bra, så länge han plaskar får jag ju bara sitta där i vattnet och ta det lugnt och se på honom. Jag behöver bara följa efter och hålla mig nära :P
Då vi kom hem efter att vi ätit började jag försöka få bort tyget från hans vagn.
Vilket inte gick sådär jätte bra så K får försöka med det då han kommer.
Allt tyg ska tvättas och vagnen ska fixas till och putsas inför försäljning..nångång :P
Hela vagnen har på något vis blivit lite sned efter att någon skruv föll och K lade tillbaka den, kanske for fel på något sätt. Inget som stör mycket, men vill ha lagat det före vi säljer. Vi ska köpa en ny vagn sen, har kollat på bla. Brio Pony, Brio Race och Emmaljunga Scooter. Får se får se. Vår lille kille har ju börjat bli så stor så han sitter nästan aldrig i vagnen mera, därför vore det enklare med en mindre och enklare vagn dom gånger han sitter i den.

Okej, detta inlägg handlade ju nästan bara om vagnar men.. :P Nu ska jag fara och väcka Casper som tar en lite tupplur idag igen.

Sån här vagn har vi nu, men jag tror att det är lite mera rött på vår..

Inga kommentarer: