tisdag 19 januari 2010

Förkyld

Här är både jag och Casper förkylda, jag är väldigt snorig och Casper hostar och hostar. K har däremot klarat sig denna gång, hittils.
Vi var till öppet dagis idag på dagen (vi var inte lika förkylda då ennu)
Trevligt som vanligt :)
Nu ikväll har jag varit i skolan och haft ekonomitjänster ;) Tiden gick väldigt långsamt ikväll.
Casper sover så sött och jag försöker kolla lite på Kelas hemsida om studiestöd.
Fick nämligen veta idag att en klasskompis får studiestöd (som också är hemma med sitt barn) men jag får inte :( Ringde dit och till nåt annat ställe i höstas men då var dom tydliga med att jag inte får studiestöd.
Nåja. Alltid massa prackas.
Imorgon blir det högst antagligen inget dagis för oss, vi ids ju int fara dit och snora ner allihopa.
Nu ska jag smyga på tå och fixa några smörgåsar åt mig så inte mommo och F vaknar.
Sen ska jag slänga mig i soffan och vänta på K.
Godernatt.

Inga kommentarer: