tisdag 2 februari 2010

spyor, spyor

Casper är så gott som frisk, han har inte spytt mera sen söndagsmorgonen.
Aptiten är dålig ennu, igår åt han mat en gång, ville inte ha annat än dricka.
Igår då jag var och köpte blöjor och mjölk kände jag mig lite konstig i magen.
Väl hemma fick jag lägga mej ner för jag mådde dåligt.
Låg och mådde dåligt heela kvällen, och då jag och Casper sku börja sova fick jag springa till wc:n och det bara sprutade från alla de håll :D Fy.
Kom inte ihåg att det var sådär äckligt att spy, det slutade ju aldrig.
K kom hem och läste några böcker för Casper tills han de somnade båda två.
Vaknade några timmar senare av att något lät som en liten flicka skulle ha skrikit svagt, det var K som var på wc och spydde.
Som tur är mår jag bra idag, kritvit i ansiktet och lite svag men annars ok :D
K har fått spy flera gånger under natten och nu också på morgonen :(
Tråkigt för Casper att vara instängd så många dagar.
Ska försöka senare idag att fara ut och skutta med nya vagnen en stund så
Casper får lite frisk luft.

Casper sover fortfarande och jag tänker låta honom sova så länge han vill, så vi orkar igenom denna dag ;)

Förutom allt detta spyande så längtar jag såååå mycket till våren!
Ska bli så skönt.. Börjar bli trött på denna eviga vinter.. Kommer bara mer och mer snö hela tiden..

PS. Jag har legat och tänkt och drömt om SAFT och JUICE hela natten, lite törstig kanske?

Inga kommentarer: