söndag 21 februari 2010

idiot

Hejåhå.
Denna helgen har gått snabbt?! Fast så är det ju varje helg, och varje vecka också för den delen. Snart är man väl 30.
I fredags var K ute en sväng och kom hem runt 3 på natten. Det var jag som peppade honom att fara då min far ringde åt honom :D
Och som vanligt så måsta han ju väck mej då han kom hem. Men jag somnade nog om på några sekunder.
Igår mot kvällskvisten var jag, mamma och F och städade köket vid V:gatan.
Och just nu är K's mosters man och fixar det sista med badrummet, med vattenrör och wc-stolen, duschskåpet och sådant.(Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fått :)) Hoppas vi kan flytta in så vi kan ha Caspers 2 års kalas där då. 3.3 :)
Nu sover Casper och jag ska bara lata mig en stund.

Igårkväll då vi var påväg körande för att hämta K's "fulbilen" från min fars körde vi nästan in i en bil.
Där i korsningen utanför jugendsalen nära citymarket och prisma.
Nån idiot körde rakt ut framför oss fast han hade triangel, och han kolla inte ens om det kom nån bil!! Jag fick nitbromsa och köra ut på andra sidan vägen. Idiot.
Såna gånger, om vi faktiskt sku ha körd in i honom, får man tacka gudarna att Casper har så smarta föräldrar som har en bakåtvänd bilstol ;)

Nåja, nu ska jag gå och kika i skåpet om det finns något gott att mumsa.

PS. detta iiiiskalla äckliga vädret skulle kunna få ett slut!! Vi vill ju ha VÅR!
PS2. Casper har blivit riktigt duktig på att prata i telefon :D Han ringde(jag ringde men Casper sku prata) åt både pappa och mormor igår och pratade länge :D

Inga kommentarer: