måndag 15 februari 2010

Puss

Oj, en hel vecka sen jag har skrivit. Har tydligen inte haft tid.
Eller jag har väl haft all tid i världen, det är väl orken som inte funnits där.
Vi kan ju börja med helgen.
I fredags, mot kvällskvisten styrde vi kosan mot Purmo. Där vi övernattade hos K's kusiner. Vi badade balja utomhus :) Vilket var sååå skönt, men desto mindre skönt då man sku stiga ur och springa in :D
Casper somnade först närmare tolv, så baljabadandet blev väldigt sent :)
Då jag låg och försökte få Casper och sova tittade vi samtidigt på tv.
Och i tv pussade en pojke en flicka på kinden. Då ploppa tutten ur munnen på Casper, han hoppade snabbt mot mej och pussade mig först på kinden sen på munnen :D
Jag blev väldigt överraskad. Han är nog en liten charmör vår lilleman.
Lördagen tillbringade vi här hemma, min bror och hans dotter Melinda var här också.
Och söndagen, vändagen, tillbringade vi också här hemma hos mormor och F med, mommo och F då, mina bröder och deras döttrar.
Vi var ute på en skön promenad till en park. (ska lägga in en bild eller två senare)
Före det hade vi ätit kebab från Korv Görans. Smarrigt.

Idag har vi varit till Öppet dagis, jag och Casper och just kom vi hem från en skön promenad i det hääärliga vädret.
Nu ska jag hämta mina vindruvor så slutskrivet för denna gång.

Inga kommentarer: