torsdag 4 februari 2010

RÖD

Igår vaknade jag runt 9 och hade sovit SÅÅÅ bra, inte vaknat en enda gång under natten!
Jag var verkligen jättepigg.
Till lunch gick vi, jag, K och Casper till Lisan pizza och köpte två pizzor :)
Det var jättegott, fast K fick bara i sig en fjärdedel.
Senare mot kvällskvisten var vi till treffisbacken och åkte pulka med mina bröder K och D och deras döttrar.
Casper och pappsen åkte en eller två gånger sen hade Casper färdigt.
Han gick omkring lite på backen istället.
Efter åt var vi till Siwa och köpte lite gott till kvällen och tittade på Supersize me eller vad det hette. Lite äcklad av mcdonalds mat blev man ju.
Lite före 9 imorse väckte jag Casper, K's klocka ringde då han var på väg tillbaka till jobbet idag. Casper ville inte alls stiga upp, men gjorde de iaf till sist. :D
Idag har vi inte gjort så mycket annat än tittat på tv, badat och ätit.
Så har vi varit till stan fram och tillbaka, köpte fisk och lite frukter vid halpa halli.
Och en röd fin FIX skaljacka från Lindex för 39,95 + 5 cent som gick till nån välgörenhet. Får se vad K säger om RÖDA jackan. Alltså jackan är ju såklart till Casper. Han har ju redan Pop's ws i mörkblå, blir ju lite omväxling med en röd jacka då. Vi har heller inte hunnit prova den ännu, för Casper sover fortfarande ute i vagnen. Hoppas inte han liknar en liten tjej bara :)
Nu ska jag mumsa i mig lite vindruvor före prinsen ska väckas.


Jackan är lite mörkare i verkligheten!!

Inga kommentarer: