fredag 26 februari 2010

babbel

Casper har blivit frisk, vilket är väldigt skönt. Idag har vi varit till Lindex och köpt ytterbyxor åt Casper och strumpor.
Sen var vi till mcdonalds och äta. Casper äter bara franska.
Vi var också en sväng in till Prisma och sku handla nå smått, Casper sku gå själv (han vägra ti sitta i köpvagnen) men det sluta med att vi gick ut utan att ha handlat.
Han var trött. Somnade nästan direkt vi hade kommit hem och placerat oss i soffan framför tv:n.
Jag minns då man var jättenöjd då Casper sa ett endaste ord. Nu babblar han mest hela tiden så man ibland önskar han skulle vara tyst en stund då han frågar samma sak 10 gånger i rad. "Var e grabben?" "var e pej?" osv. :D
Igår var denna mamma i skolan och jobbade med office access. Vilket gick sådär.
Om jag skulle måsta göra samma saker som vi gjorde igår skulle jag inte minnas hur man gjorde något alls.
Då ja sku fara till skolan igår hade Casper lagt på sig skorna, tagit en handväska och sa att han sku fara ut och starta Frejs "cädcäk" (cadillac).

Ikväll har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, K föreslog att vi sku köpa chips och dipp och se på hockey. Det första går bra, men är inte så värst intresserad av hockey... :P
Och imorgon ska vi kanske börja flytta lite saker till V:gatan.

Nu ska jag kika i IKEA-katalogen som jag såg på mammas nattduksbord.

Ha en trevlig helg! :)

Inga kommentarer: