söndag 7 februari 2010

Äcklig tand

Jag har en jätteäcklig tand, det har liksom farit bort en bit inuti, så den ser lite urgröpt ut. Denna tand har varit lite äcklig flera år, tandläkaren gjorde ingenting åt den då jag var dit för typ 3 år sen. Vet inte varför, men nu har den blivit värre.
Måste ringa akut annars får jag väl vänta ett år innan jag får nån tid. Tar ju sjukt då man tuggar. Fy.

Om man inte skriver om äckliga tänder så kan man skriva lite om fint väder.
Vi har just varit ut på promenade hela buntten. Så härligt. Kändes nästan lite vårigt då solen sken och snön smälte lite på staketen. Vi var till gravgården så mor min tände ett ljus vid min mormor och morfars grav. Det är idag två år sen vår mormor gick bort..

Hade tänkt skriva lite längre inlägg men nu är maten klar ;)
Ha en bra dag! Och ni som sitter inne ska absolut fara ut på en promenad!! :)

Inga kommentarer: