onsdag 24 februari 2010

kalas

Idag är det exakt en vecka tills Casper fyller! Och jag har inte ens börjat planera kalaset ännu :D
Vi har ju iofs bara för närmaste familjen men jag vill ju ha en fiiin tårta åtminstone :)
Beställd igår efter en fiiin Maxomorra tröja åt Casper till födisen. Hoppas den hinner komma till onsdagen :)
Måste också köpa nån leksak. Så får pappsen köpa en till leksak också :D
Jag blev lite besviken igår när min mor sku fara efter äppel-kläderna från Lindex som jag hade bett dem lägga undan tills de kommer in till butiken. De hade fortfarande inte fått in leggingsen! I Sverige har dem ju funnits i butik hur länge som helst redan :P
(jag "tipsade" mamma att hon sku köpa kläderna åt Casper i födelsedagspresent :))

Igår hade vi planerat att fara till dagis, vi sku vara på gågatan en stund och lägg iskuber som vi har lagat till nån labyrint som sku lagas, men vi tänkte nog om när det var nästan -27 grader då vi vaknade. Så vi var hemma hela dagen. Och kvällen.
Idag hade vi också planerat in ett dagisbesök, men jag tyckte Casper kändes lite varm, och jag tror minsann han har feber, för han har legat och sett på tv nästan hela morgonen fram till lunchen, och nu har han sovit från 12.

Nu ska jag avsluta för att söka inspiration till 2-årstårtan :)

Inga kommentarer: