fredag 21 oktober 2011

Tydligen

Tydligen så ska man ha bebborna att vara i bärsjalen som bilden nedan visar först när de är 10 veckor, varför vet jag icke, när man kan ha dem så i andra sjalar för födseln.

Casper har blivit frisk, han hade ingen feber igår på kvällen och idag vågar jag nog säga att han är helt frisk.
Han är som en helt annan kille när han är sjuk, nu är han sitt gamla vanliga jag igen! ;)

Idag är vår lilla tös hela EN MÅNAD! Och det syns nog på henne att hon växt sen hon föddes, och dubbelhaka har hon fått.
Hon är verkligen så underbar!
Vilken tur vi haft som fått våra underbara barn som vi älskar så mycket!

Vi har varit hemma hela dagen, väntar till imorgon före vi far nånstans med Casper.
Jag själv ska fara till loppis och gå ett varv för mig själv då K slutar.
Ja, så ska vi eventuellt till Makuuni och blanda lite gottigotti åt oss ikväll.

Inga kommentarer: