måndag 31 oktober 2011

Nystädad lägenhet, potatisen kokar, Casper ligger och ser på Kalle Blomqvist, lillan sover i vagnen på balkongen och jag sitter och nördar. Känns riktigt skönt just nu!

Igår var vi några timmar vid villan, Casper busade med sina kusiner och Meja sov, som vanligt ;)
Hon sov nästan 5 timmar i sträck igår på dagen, men då sov hon ju bara en tur.
Får se hur länge hon sover nu, hon har sovit 1½ timme hittills.

Ikväll ska vi på Party Lite, ja vi, ungarna får hänga med så K får fara hem och börja lägga upp köket.
Som tur är är partyt hos Caspers kusin Melindas mommo och moffa, så hon kommer vara där så Casper har någon att leka med.

Alltså, Meja är en jättesnäll bebis, mot vad Casper var, det är så skönt.
Casper gnällde och skrek mesta tiden då han inte sov, han hade problem med magen, det gick ju över sen då han var nån månad, men man njöt ändå inte på samma sätt som med en bebis som inte gnäller och skriker jämt.
Igår kväll te.x låg hon bredvid mig i sängen en timme och bara tittade på mig och runt sig, jag själv satt på datorn och pratade och tittade på henne lite mellan varven, nästan varje gång fick jag ett litet smile som svar.
Älskade unge.

Nu ska jag och Casper mumsa i oss potatis och maletköttbiff!

Inga kommentarer: