fredag 14 oktober 2011

Igen!

Sitter hemma med mjölkstockning och infektion, igen en gång!
Var till sjukhuset igårkväll och fick en 10 dagars antibiotika kur igen.
Min mor har varit och köpt anitibiotika och aloe vera emergency spray och även lånat en bröstpump från rådgivningen åt mig.
F var hit med allt och tog med sig Casper så jag sku få vila.
Alla borde få ha föräldrar som ställer upp i vått och torrt!

Nu sitter jag här och sprutar aloe vera på brösten och ska sedan försöka pumpa lite.
Jag som hade lovat Casper att vi sku fara på marknaden idag, skuttande, men det blev inte riktigt så.
Men han slipper kanske på marknaden sen då mommo slutar. :)
Och om det här eländet börjar ge med sig kanske jag vågar mig ut en stund imorgon, med vinterjacka och massor med kläder.

Nu ska jag försöka pumpa lite och sedan ta och vila med lillan innan hon vaknar, tror jag lämnar den där stora elektroniska pumpen från rådgivningen till senare.. :P

Inga kommentarer: