tisdag 25 oktober 2011

Dålig natt.

Lillan har ju sovit bra hela tiden, så inatt kom den första dåliga natten.
Hon somnade lite efter 23, hon sov så djupt så hon hade nog tagit natten, men vaknade mittialt till klockan 12 och gallskrek, sedan var hon vaken lääänge, sist jag kollade på klockan var den lite efter 4.
Jag somnade hela tiden mellan varven, och misstänker att även hon gjorde det, men hon hittade ändå inte riktigt sömnen tillbaks.
Jag är helt pigg idag endå, vi får ju sovit så bra annars, hon vaknar annars bara 1-2 gånger per natt.

Vi har pappsen hemma idag, han är sjuk stackarn, så jag passade på att föra tillbaks den "lilla" pumpen till  rådgivningen då jag hade tillgång till bil. Jag hade lillan med mig så vi var ett varv till loppis, hon sov så bra så.
Igår var första gången hon var med till en butik, vi var till Prisma och köpte mjölk innan vi for och hälsade på barnens morfar.
Hon är nog kanske lite väl liten ännu för att springa i butiker, men hon får ligga kvar i bilstolen och bilstolen i en kärra, så får man hoppas att ingen kommer och hostar på henne.

Även Casper är hemma idag fast han hade dagis-dag, han sa igår att han ville vara hemma, så det passade ju bra nu då då K också är hemma.

Nu ska jag klippa mina naglar, jag kunde nog klättra i ett träd..

Inga kommentarer: