söndag 7 augusti 2011

Söndag.

Imorse steg vi upp klockan 10. Jag var vrålhungrig och kokade mannagrynsgröt åt mig, som jag avnjöt med knäckebröd+prickikorv och två mjölkglas.
Gubbarna i huset förstår inte vad de går miste om då de inte vill äta gröt.
Sen for vi via loppis och tömde bordet och åkte sen direkt till Kokkola.
Casper fick två par nya byxor och en tröja från H&M, fast de hade ju inte alls det som jag tittat på på deras hemsida.
På hemvägen hoppade jag av i Kållby för att fara på konfirmationskaffe till mina kusiner, K och Casper åkte vidare på K's lillebrors kalas.
Nu har jag mumsat i mig massor med smörgåstårta i två dagar, så det räcker för en tid framåt.
Igår på Caspers faffas 50-årskalas åt jag endast tre bitar, och idag åt jag två bamsebitar. Nästan så man skäms.

Imorgon blir det äntligen dagis för prinsen vår, vad glad han ska bli. Jag drömde inatt om att jag hade såååå problem med vad jag sku lägga på honom för kläder och vad jag ska packa i dagisväskan. Därför kommer jag packa väskan redan ikväll, och så måste jag kolla vad de lovat för väder.
Får se vad jag ska hitta på hela dagen då?!

Vår älskade prins, dock en väldigt gnällig prins. Undrar om han har något åskmoln i utvecklingen? ;)

Inga kommentarer: