onsdag 24 augusti 2011

Inhandla

I måndags var jag och handlade lite till lillans ankomst såsom blöjor, tuttflaska, lite mera kläder, våtservetter och amningsinlägg till bh:n (vad de nu heter..)
Finns fortfarande en del saker som behöver skaffas, men jag hinner ju nog än, annars får jag laga en lista åt K sen då jag ligger på BB.
Det börjar kännas väldigt nära nu, men ändå så långt bort, att vi snart har lillan utanför magen.
Casper drömde förra natten att lill-bejbi hade kommit ut genom min nacke vid mommo och F's..
Sen sa han att "mamma kan int bejbi vår koma ut nu?" Så vi längtar alla tre!
K säger iofs inte så mycket, han har så mycket annat att tänka på med huset, men självklart längtar han också.

Om en timme blir det att fara iväg till rådgivningen. Casper var så glad att han fick fara iväg till dagis istället för att komma med till rådgivningen ;)


Inga kommentarer: