onsdag 3 augusti 2011

rådgivningsbesök

Idag steg jag upp redan klockan 7 då K for iväg. Sedan kokade jag GRÖT åt mig, vilket jag inte gjort på säkert ett år. Gröten dög förstås inte åt lill-prinsen som sku ha bröd sen då han vaknade.
9:30 cyklade vi iväg till stan, hade tid till rådgivningen klockan 10. Fick dock gå in först närmare halv 11, vilket inte gjorde något för Casper lekte så fint där så länge.

Dagens rådgivningsbesök: vecka 34+0.
Vikt: + 2,8 kg sen inskrivningen.
Blodtryck: 115/69
Hb: 110
Livmoderbottens höjd: 30 cm
Hjärtljud: +145

Jag har fått upp mitt Hb från 99 till 110 på lite mer än en vecka med att börja ta järn i flytande form.

Efter rådgivningsbesöket for vi en snabb sväng och hälsade på mommo på jobbet och sen till Halpa-Halli för att köpa en present åt Melinda som fyllde 4 år igår, men det blir kalas imorgon!
Klockan 12 blev vi bjudna på lunch vid Epoque ;) med mommo, F, styvsyster M och hennes N.
Jag åt en väldans portion och blev proppmätt, och gott var det!
Nu är vi vid mommo och F's, Casper har busat och fått uppmärksamhet medans jag har plockat bär och legat och latat mig en stund på studsmattan.

Inga kommentarer: