lördag 13 augusti 2011

Bridesmaids

Jag hade faktiskt tänkt bjuda på några bilder idag, men jag har inte sladden till telefonen med, och på något sätt kan jag inte blogga från min telefon, så det får bli en annan dag.

Igår var jag med min styvsyster M på bio, Bridesmaids, och den var sjukt kul! Man fick verkligen skratta!
Efteråt var vi typ 20 minuter till O'learys där min mor och F var. Vi åt bara lite chips och sen for vi hem.
Jag somnade runt 1 och lite över 9 imorse väckte K mig och tyckte att vi sku fara till Härmä och kolla på Power truck show. Jag var faktiskt inte så jätte intresserad, men for med iaf.
Casper var snäll och satt i kärran under tiden vi var där. Tror vi kom dit lite efter 12, halv 2 var vi påväg därifrån.
Vi hade nog himla tur som inte behövde betala in oss, varför vi inte behövde det ids jag inte skriva hit ;)
Det hade absolut inte varit värt 20 € per person.
Vi har även hunnit vara till Purmo idag och hälsat på K's kusiner och Caspers småkusiner.

Kom på idag att jag inte har köpt nå strumpor, mössor eller ytterplagg åt bebben, kanske vore dags?
Tror det får bli en sväng till stan på måndag sålänge Casper är i dagis..
Det finns säkert massor som vi sku måst ha köpt ännu innan bebisen kommer, men än har jag ju några veckor på mig.
En viktigt sak - bilstol - har vi faktiskt inte köpt ännu.

2 kommentarer:

Ett minne sa...

Vår bilstol får ni no köpa om ni e intresserad? Alex kan ännu ha den, men ska no köpa ny nu ändå, jätte bra e den och man kan ha den länge tycker jag. Dessutom e den ju int krock-skadad heller! :)

Ett minne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.