måndag 15 augusti 2011

Idag.

Idag har Casper haft dagis-dag så jag passade på att fara på stan en stund, efter att jag råkat somna på soffan då jag hämtade min cykel från min mor och F's.
Jag var ute efter strumpor och en mössa eller två åt bebisen, men kom istället hem med två bodysar och en tjockare tröja.
Jag hämtade Casper lite före tre och så cyklade vi långa vägen hem och lagade mat.
Sen kom mommo och hämtade oss och så for vi till stan på måndagstorget.
Snart ska vi bege oss hemåt, för det är dagisdag imorgon igen, vilket betyder tidig väckning.
För mig blir det ultraljud imorgon. Spännande. Och på kvällskvisten ska vi börja försöka oss på att skruva ihop IKEA köksskåpen.

Nu ska jag se vad busungen håller på med, låter på mommo som om han gör något han inte sku behöva.

Inga kommentarer: