torsdag 4 augusti 2011

Sjukling

Casper somnade klockan 19 igår kväll, och tog natten! Det händer kanske två gånger per år.
Han vaknade iaf 8:30 imorse och klagade på att han hade sjuk mage. Jag trodde såklart att han var vrålhungrig, han somnade ju utan kvällsmat igår.
Han drack massor med vatten och åt lite flingor. Sen behövde han spy, men det kom inget så han lade sig igen.
Då kommer spyorna, han spydde ner hela sig själv. Efter det har han spytt två gånger till, men verkat frisk hela eftermiddagen och nu ikväll, så får hoppas att det inte kommer mer spyor. Han har även ätit typ hela dagen.
Jag tycker lite synd om honom då han missade kusin Melindas ponny-kalas idag, fast jag har inte nämnt något så hoppas han inte kom ihåg det.
Jag svängde in ett varv via min mor och F's nu, ska hämta lite saft som mor min gjorde igår på vinbären jag plockat. MUMS vad gott det ska bli!
Men nu ska jag kila iväg, har tvätt-tid klockan 19, det är ju nog 100 gånger enklare med en egen tvättmaskin, men snart så!

Inga kommentarer: