torsdag 18 augusti 2011

Min dag, typ.

Min blogg har haft nå fel idag, försökte uppdatera redan tidigare men det gick inte av någon anledning, det bara laddade. Men nu går det! Fast nu minns jag inte längre vad jag hade tänkt skriva..

Idag har Casper varit i dagis, och jag har varit på rådgivningsbesök. Jag hade gått upp nästan 2 kg på två veckor, jag gör ju typ inget annat än äter.
Jag var in till KappAhl ett varv också och köpte kläder som lillan ska ha på sig hem från BB. En body och ett par byxor av kollektionen Newbie. De är så små och söta.
Ikväll har Casper varit med mommo och F och jag har varit ut och ätit med några tjejer, och vi hade supertrevligt och maten var sååååå god att jag nästan slickade av tallriken.
Jag hade tänkt fara och fortsätta skruva ihop nå köksskåp nu ikväll, men K höll fortfarande på att dra upp golvmattan med hjälp av nån maskin som hade allt för högt ljud att vistas där utan hörselskydd, så jag struntade i det.

Och imorgon gott folk, är det äntligen Juthbacka marknad! Vi kommer att sticka iväg på eftermiddagen och hoppas att det inte regnar, man borde egentligen ha gummistövlar på sig, men nå såna äger jag tyvärr inte.
Vi ska int ha nå speciellt, men det är såååå kul att gå omkring och titta på allt vad folk säljer.


2 kommentarer:

Mia sa...

sparast int inlägget under utkast typ kanske? Ibland bruk e gö he

Johanna sa...

Ja kuna int ens böri skriv, he va na konstian boll som snurra på tär van man sku skriv bara :)