lördag 22 januari 2011

Tråk-dag.

Jag och Casper har lite tråkigt. K är ute på gården, har lånat nån såndär liten traktor-sak att skutta snö med.
Och så har han lämnat vår bil vid jobbet...
Casper var tidigare idag ut och hjälpte farsan, men som vanligt ville han in igen efter kanske en halvtimme.
Jag hann iaf dammsuga, äta ett äpple och stoppa kycklingen i ugnen under tiden.
Får se vad jag och Casper hittar på ikväll, K ska nämligen och bada bastu med F till villan.

Jag är förresten RIK!
Fick en 1€ och en 20 cent av Casper idag, så sa han "mamma, nu e du rikti riiiik!"





Jag rekommenderar verkligen Touhutalo i Kokkola! Det fanns massor att utforska där för barn (och även vuxna;) ). MEN, lägg halkstrumpor på era barn! Golvet var sjukt halt, Casper föll tre gånger och slog i huvudet riktit ordentlit, han ville till och med hem efter fallen...
Far nog inte dit utan halkstrumpor flera gången.

Inga kommentarer: