torsdag 13 januari 2011

Förändringen!

Förändringen som jag nämnde tidigare börjar snart bli aktuellt.
Casper ska börja dagis! Igår fick vi dagisplats, och förstås inte till det dagis vi sökt och förstås ett dagis vi inte riktit vill lägga honom till. Det är ett dagis som är nytt, så själva dagiset i sig vet jag inget om, utan det är STÄLLET dagiset är på som vi inte vill ha honom på.. :/ Dessutom är det myyyyyyyyyycket längre, typ 2 kilometer längre bort än det dagiset vi sökt till.
Ska fara och prata med han som har hand om det om det faktiskt int sku gå att ändra. Antagligen inte eftersom det är så dåligt med dagisplatser.. Men försöka kan man ju alltid.
Själv så ska jag vara som inhoppare på ett annat dagis. Till sommaren kommer vi att vara hemma.
Jag har int hunnit känna efter ännu hur "sorligt" det kommer att vara. :P Jag kommer högst antagligen börja grina första dagen Casper ska vara på dagis. (1 februari)

Så småningom ska vi fara till stan å köp nå piller.

Inga kommentarer: