måndag 10 januari 2011

kläääderklääder..

Tömde skåpet med Caspers för små kläder, sånt som jag tydligen inte hade till loppis förra gången och sånt som blivit för litet efter det.
Ska lägga allt i ett paket och försöka lägga ut på huuto.net. För pengarna tänkte jag köpa en ny vår-dress åt Casper, nå lite bättre märke.
Så nu snart har jag en massa fotande av kläder framför mig, har int orkat börja ännu.

Min bror K och hans dotter M har varit här idag, och är fortfarande, så det blir en hel del plockande av leksaker ikväll.
Jag lääängtar tills vi får klart rummet som ska vara lite som Caspers lekrum. Nu är alla leksaker i sovrummet och vardagsrummet..
Vi bor ju, som jag säkert tidigare nämnt, bara på nedre våningen just nu, som består av sovrum, vardagsrum, kök, badrum och ett rum till som fortfarande inte är renoverat. Åså har vi ju såklart två tamburer.
Rummen är stora, så det räcker riktit bra. På övrevåningen har vi tre stora sovrum, badrum som jag ska göra till tvättrum och en liten hall. Plus tre typ walk-in-closet ;)  Övrevåningen ska ju helt renoveras, vilket vi inte har så bråttom med ännu.

Men okej, det var ju inte vårt hus jag sku blogga om.

Inga kommentarer: