söndag 30 januari 2011

ingen buss

Idag har vi varit och hälsat på Caspers fammo.
Jag körde dit Casper och K och for själv till loppis och sen till Citymarket för att sen joina K o Casper.
Väl hemma lagade jag skinkpaj, och det var så otroooooligt gott! Till och med Casper mumsade i sig.
Åså ska de ju vara sallad med såklart.
K stack iväg till måleri och Casper sover. Han somnade redan 21, hämtade täcket och kudden och lade sig i soffan och 2 minuter senare sov han.
Får nog förflytta oss till sängen snart, för även jag är supertrött.


Lördagens shopping:

T-paita från H&M st. 110/116, skor från H&M st. 29 (allt för stora tyvärr, och ena är borta för tillfället, Casper har ju haft på  dem sen han fick dem:P)
Tröja och byxor från Polarn o Pyret, storlek 110/116 Rea 50%. (annars hade jag nog inte köpt dem, skulle ha blivi 49€ utan rea...)
Åså en väska åt mammsen för hela 4,90€ från Gina.

Blev ingen buss till Kokkola, var med mommo, min moster och kusin.

Inga kommentarer: