söndag 23 januari 2011

Oj.

Jag hade ju tänkt fortsätta lite på förra inlägg och inte enbart skriva om mina favoritsmörgåsar, men jag råkade spara istället.

Idag har jag varit Ensam och gå på båda loppisarna och sen till Citymarket och handla mat. Före det var jag en sväng via mommo och F's efter en påse me två stickatröjor och ett par tights från Gina Tricot som mommo köpt åt mig igår ;)
Jag hade en skitdag igår, därför behövde jag få lite ensamtid idag. Med skitdag var jag trött, slut och allmänt sur.

Casper har annars börjat ha tutten betydligt mindre dagtid, han har blivit lite torr runt munnen av den så det har gått riktigt bra att ha bort den dagtid. Då han ska sova vill han ha den, men jag tar alltid, och har alltid tagit bort den när han somnat.
Annars hade vi tänkt få honom att sluta med tutten dagtid då han börjar dagis, alltså nästa vecka.
Nattetid har vi inga planer ännu att försöka få bort tutten.
Ni förstår väl att jag menar NAPP fast jag skriver tutt.

Nu ska vi mumsa potatis med tonfisk och gurka. Väldigt gott och väääldigt enkelt!

Inga kommentarer: