lördag 1 januari 2011

byta kanal runt tolvslaget.

Vi orkade vara upp till 12 igår! Hela gänget. Vi såg på en film vid mommo och F's till strax över 12 och Casper gick av och an och gnällde. Och vi ville bara sitta. Vi fick så lov att ändra kanal en minut före tolvslaget och skåla champagne (jag drack ½ klunk, usch!) för att en halv minut över tolv ändra tillbaks till filmen.
Han spydde en gång till då vi kom hem på natten. Men nu är han nog frisk.
Jag bäddade åt mig och Casper på en madrass i vardagsrummet så han int sku spy ner vår säng ifall han behövde spy. Det var riktigt mysigt. :)
Nu har vi varit ute en stund på gården, skuttat snö, borstat av bilen och gått ett varv runt huset med en ficklampa, Casper börja knärra på halva vägen att han inte orkade gå, men det förstår jag, det var ju massor me snö för lilla prinsen!
K hoppade just i bilen och for till Purmo, jag och Casper ska ta fram en chipspåse och kolla på Bolibompa!

Inga kommentarer: